СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Бэлэн хувцасны дэлгүүрийн дотоод орчин худалдан авалтын шийдвэр гаргалтад нөлөөлөх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сайнбаяр, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Болдбаатар, Номин
dc.date.accessioned 2016-09-02T06:06:36Z
dc.date.available 2016-09-02T06:06:36Z
dc.date.issued 2016-09-02
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/525
dc.description.abstract Судалгааны ажлын зорилгынхоо хүрээнд эхний ээлжинд фокус группын ярилцлагын судалгаа хийж эмэгтэй хүмүүсийн худалдан авалтын хандлагын талаар чиглэл авсан. Ихэнх эмэгтэйчүүдийн худалдан авалтад худалдагчийн харилцааны чадвар, гэрэлтүүлэг, дуу хамгийн ихээр нөлөөлдөг гэсэн бөгөөд энэхүү үр дүнгүүд дээрээ үндэслэн Mango, Next, Terranova дэлгүүрүүдэд ажилглалтын судалгаа хийсэн болно. Ажиглалтын судалгааны үр дүнд Mango, Terranova дэлгүүрүүдийн хувьд худалдагчдын харилцааны чадвар өндөр, үйлчлүүлэгчид сэтгэл ханамж өндөртэй үйлчлүүлж байгаа нь ажиглагдсан. Гэрэлтүүлгийн хувьд Mango дэлгүүр хувцасруугаа чиглэсэн жижиг гэрэлтүүлэг ихтэй бөгөөд үйлчлүүлэгчид хамгийн эхэнд тухайн гэрэл тусаж байгаа хэсэг рүү очиж байгаа нь ажиглагдсан. Тиймээс бэлэн хувцас борлуулагчид гэрэлтүүлэг ихтэй хэсэг дээр шинэ загварын хувцаснуудаа байршуулбал хэрэглэгчдийн нүдэнд өртөх магадлал ихсэж түүнийгээ дагаад худалдан авах магадлал ч өсөх боломжтой юм. en_US
dc.subject Retail atmospherics en_US
dc.subject Environmental psychology en_US
dc.subject дэлгүүр en_US
dc.subject дотоод орчин en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject бэлэн хувцас en_US
dc.subject фокус грүпп en_US
dc.subject ажиглалт en_US
dc.subject брэнд en_US
dc.title Бэлэн хувцасны дэлгүүрийн дотоод орчин худалдан авалтын шийдвэр гаргалтад нөлөөлөх нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Сайнбаяр, Мөнхбаяр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах