СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Органик хүнсний бүтээгдэхүүнд хандах хэрэглэгчийн хандлагын судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ
dc.contributor.author Тогмид, Ганбаяр
dc.date.accessioned 2016-09-02T01:32:00Z
dc.date.available 2016-09-02T01:32:00Z
dc.date.issued 2016-09-02
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/500
dc.description.abstract Энэхүү судалгаанд монголын органик хүнсний зах зээлд тулгамдаж буй асуудлуудыг илрүүлэх, энэ зах зээлийг хөгжүүлэх боломжуудыг эрэлхийлсэн. Органик хүнсний бүтээгдэхүүнд хандах хандлагад нөлөөлөх хүчин зүйлүүдийг авч үзэн таамаглал дэвшүүлсэн. Үр дүнд нь хэрэглэгчдийн органик бүтээгдэхүүнд хандах хандлага болон байгаль орчинд анхаарал хандуулах хүчин зүйл нь хамааралгүй харин эрүүл мэнд болон хандлага нь хамааралтай байсан en_US
dc.subject Органик en_US
dc.subject Хандлага en_US
dc.subject Органик бүтээгдэхүүн en_US
dc.subject нөлөөлөх хүчин зүйлс en_US
dc.subject Органик хүнс en_US
dc.subject хүнсний бүтээгдэхүүн en_US
dc.subject хэрэглэгчийн хандлага en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.title Органик хүнсний бүтээгдэхүүнд хандах хэрэглэгчийн хандлагын судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Батмөнх, Ганшагай


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах