СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Хэрэглэгчтэй харилцах удирдлагыг хөгжүүлэх зарим арга замууд

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сайнбаяр, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Ганхуяг, Мөнх-Орги
dc.date.accessioned 2016-06-08T02:53:27Z
dc.date.available 2016-06-08T02:53:27Z
dc.date.issued 2016-06-08
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/471
dc.description.abstract Хэрэглэгчтэй харилцах удирдлага болон сошиал хэрэглэгчтэй харилцах удирдлагын онолыг харьцуулах судлах замаар, үүрэн холбооны компаниудын хэрэглэгчтэй харилцах удирдлагын тулгамдсан асуудлуудыг тодорхойлж, цаашид сошиал хэрэглэгчтэй харилцах удирдлагыг сайжруулах санал зөвлөмж боловсруулахад оршино. en_US
dc.subject SCRM en_US
dc.subject CRM en_US
dc.subject Хэрэглэгчтэй харилцах удирдлага en_US
dc.subject сошиал нетворк en_US
dc.subject үүрэн холбооны салбар en_US
dc.subject үүрэн телефоны салбар en_US
dc.subject операторууд en_US
dc.subject мастерын ажил en_US
dc.subject сошиал хэрэглэгчтэй харилцах удирдлага en_US
dc.title Хэрэглэгчтэй харилцах удирдлагыг хөгжүүлэх зарим арга замууд en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах