СЭЗИС - Бүтээлийн сан
Үүрэн операторын цахим мөнгөний үйлчилгээг боловсронгуй болгох арга замууд /Мобикомын MobiXpress үйлчилгээний жишээн дээр/
Нэвтрэх
Нүүр хуудас
→
Эрдмийн ажил
→
Дипломын ажил
→
Мастерын зэрэг горилсон дипломын ажил
→
Бизнесийн менежмент/Мастер/
→
Бүтээлийг харах
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Үүрэн операторын цахим мөнгөний үйлчилгээг боловсронгуй болгох арга замууд /Мобикомын MobiXpress үйлчилгээний жишээн дээр/
Бямбасүрэн, Түвшинзаяа
URI:
http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/453
Огноо:
2016-06-06
Хураангуй:
ОЦМҮ-ний өнөөгийн байдал, тулгарч буй бэрхшээлийг тодорхойлж, тоон ба чанарын судалгаа хийх замаар үйлчилгээг сайжруулах, илүү боловсронгуй болгох хэрэглэгчдийн хэрэглээг дэмжих санал зөвлөмж гаргасан байна.
Дэлгэрэнгүй мэдээллийг харах
Энэ бүтээлд байгаа файлууд
Нэр:
final doc_last_tu ...
Хэмжээ:
7.863Mb
Формат:
PDF
Харах/
Нээх
Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.
Бизнесийн менежмент/Мастер/
Хайлт
Хайлт
Энэ бүрдэл
Дэлгэрэнгүй хайлт
Харах
Мэдээллийн сан
Бүлэг болон бүрдлүүд
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Энэ бүлэг
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Миний хаяг
Нэвтрэх
Бүртгүүлэх