СЭЗИС - Бүтээлийн сан

"MASTER OF MARKETING " ХӨТӨЛБӨР БОЛОВСРУУЛАХ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сайнбаяр, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Батбаяр, Номин
dc.date.accessioned 2025-07-02T03:17:34Z
dc.date.available 2025-07-02T03:17:34Z
dc.date.issued 2025-07-02
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4452
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажил нь маркетингийн мастер хөтөлбөрийг олон улсын шилдэг их дээд сургуулиудын жишигт нийцүүлэн, шинжлэх ухаанч түвшинд боловсруулсан иж бүрэн төлөвлөгөө юм. Судалгааны хүрээнд АНУ, Европын орнуудын тэргүүлэх 20 мастерын хөтөлбөрийн бүтэц, хичээлийн агуулга, багц цагийн хуваарилалт, заах арга зүй, төгсөгчдөд олгох мэдлэг, ур чадварын хүрээг харьцуулан дүн шинжилгээ хийсэн. Үүний зэрэгцээ Монгол Улсын хөдөлмөрийн зах зээлийн эрэлт хэрэгцээ, ажил олгогчдын хүлээлт, дотоод сургалтын тогтолцооны өнөөгийн нөхцөл байдлыг тусгасан анхдагч судалгаа хийгдсэн бөгөөд нийт 307 оролцогчоос өгөгдөл цуглуулж боловсруулсан. Үндэслэлтэй дүгнэлтэд тулгуурлан боловсруулсан мастерын хөтөлбөрт дижитал маркетинг, хэрэглэгчийн зан төлөв, дата анализ, стратегийн маркетинг зэрэг сэдвүүдийг гол чиглэл болгон тусгасан бөгөөд заах арга зүйд судалгаанд суурилсан сургалт, компанитай хамтран хэрэгжүүлэх төсөл, кейс анализ, бодит туршлагад тулгуурласан семинар зэрэг орчин үеийн арга барилыг тусгасан. Түүнчлэн олон улсын хүлээн зөвшөөрөгдсөн soft болон hard skills, инновац ба тогтвортой хөгжлийн суурь мэдлэгийг хослуулсан, хууль эрх зүй, боловсролын бодлоготой уялдсан цогц бүтээл болжээ. Энэхүү хөтөлбөр нь Монголын их дээд сургуулиудад нэвтрүүлэх бүрэн боломжтой, өрсөлдөх чадвар өндөр, ирээдүйг чиглэсэн шийдэл болохыг судалгаагаар нотолж байна. en_US
dc.title "MASTER OF MARKETING " ХӨТӨЛБӨР БОЛОВСРУУЛАХ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах