СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ЗАЛУУЧУУДАД НОГООН ХУДАЛДАН АВАЛТАД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тамир, Төгөлдөр
dc.contributor.author Баянмөнх, Болортуяа
dc.date.accessioned 2025-06-23T02:11:23Z
dc.date.available 2025-06-23T02:11:23Z
dc.date.issued 2025-06-23
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4368
dc.description.abstract “Z үеийнхний ногоон худалдан авалтад нөлөөлөх хүчин зүйлс - бэлэн хувцасны салбарын жишээн дээр” судалгааны ажлаар Монголын Z үеийнхний буюу 1995-2010 онд төрсөн залуу хэрэглэгчдийн ногоон худалдан авалтын зан төлөвийн хүчин зүйлсийг судлав. Монголын Z үеийн залуучууд худалдан авалт хийхдээ хаанаас, ямар давтамжтай, ямар дүнгээр, ямар хүчин зүйлсийн нөлөөгөөр шийдвэр гаргадаг зэргийг өгөгдөл цуглуулж, боловсруулахад худалдан авалтын арга барил өөрчлөгдөж байгааг харах боломжтой байв. Илүү тогтвортой, утга учиртай худалдан авалт хийж хэрэгцээндээ таарсан оновчтой шийдвэр гаргаж байна. Тогтвортой хөгжлийн зорилтуудыг хэрэгжүүлэх хүрээнд ногоон хэрэглээг нэмэгдүүлэх, байгаль орчинд ээлтэй хувцас хэрэглээний талаарх мэдлэг, хандлага, нийгмийн нөлөөлөл зэрэг хэрэглэгчийн худалдан авалтад хэрхэн нөлөөлж байгааг мөн тодорхойлсон. en_US
dc.title ЗАЛУУЧУУДАД НОГООН ХУДАЛДАН АВАЛТАД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах