СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Гар утасны аппликейшнд суурилсан такси үйлчилгээ худалдан авах эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Батмөнх, Ганшагай
dc.contributor.author Эрдэнээ, Ариунхишиг
dc.date.accessioned 2025-06-20T06:12:36Z
dc.date.available 2025-06-20T06:12:36Z
dc.date.issued 2025-06-20
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4336
dc.description.abstract Дэлхий дахинаа гар утасны апп-д суурилсан такси үйлчилгээ хэрэглэгчдийн тоо хурдацтай нэмэгдэж, энэ нь технологийн дэвшил, хотжилтын үйл явцтай холбоотойгоор хэрэглэгчдийн зан төлөвийг эрс өөрчилж байна. Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатар хотод ч мөн энэхүү үйлчилгээ хэрэглэгчдийн дунд түгээмэл болж байгаа хэдий ч хэрэглэгчдийн худалдан авах эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн талаарх нарийвчилсан судалгаа хангалтгүй байна. Хэрэглэгчид үйлчилгээ сонгохдоо ямар хүчин зүйлсийг чухалчилж байгааг ойлгох нь бизнесийн байгууллагуудад оновчтой стратеги боловсруулахад чухал ач холбогдолтой юм. Иймд энэхүү судалгаагаар гар утасны апп-д суурилсан такси үйлчилгээний хэрэглэгчдийн худалдан авах эрмэлзэлд нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг тодорхойлох зорилго тавьсан болно. Энэхүү судалгаа нь Дэвисийн технологи хүлээн зөвшөөрөх загвар (TAM)-ыг үндэслэн хийгдсэн бөгөөд санал асуулга болон ярилцлагын аргыг ашиглан мэдээлэл цуглуулж, SPSS программыг ашиглан тоон шинжилгээ хийсэн. Судалгаанд Улаанбаатар хотын төвийн 6 дүүргийн 20-оос дээш насны хэрэглэгчид оролцсон бөгөөд нийт судалгаанд оролцогчдын 57% эмэгтэй, 43% эрэгтэй байсан. Насны тархалтын хувьд 20-25 насныхан 16.7%, 26-30 насныхан 17.4%, 31-35 насныхан 22.9%, 36-40 насныхан 18.4%, 41-45 насныхан 12.9%, 46-аас дээш насныхан 11.7%-ийг эзэлсэн байна. Судалгааны үр дүнгээс харахад судалгааны загвар дээр үндэслэн дэвшүүлсэн таамаглалууд батлагдсанаас хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамж, брэндийн дүр төрх, итгэл болон аппликейшний ашиглахад хялбар байдал хамгийн ихээр нөлөөлдөг. Эдгээр хүчин зүйлсийг сайжруулах нь худалдан авах нэмэгдүүлэхэд эерэг нөлөөтэй болохыг судалгааны үр дүн харуулсан болно. en_US
dc.subject Гар утасны апп en_US
dc.subject Такси en_US
dc.subject Такси үйлчилгээ en_US
dc.subject Ubcab en_US
dc.subject Aba en_US
dc.subject Худалдан авах эрмэлзэл en_US
dc.subject Нийтийн тээвэр en_US
dc.subject Хүчин зүйлс en_US
dc.subject Аппликейшн en_US
dc.title Гар утасны аппликейшнд суурилсан такси үйлчилгээ худалдан авах эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Сайнбаяр, Мөнхбаяр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах