СЭЗИС - Бүтээлийн сан

РЕСТОРАНААР ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ЭРМЭЛЗЭЛД ИНТЕРНЕТ ОРЧИН ДАХЬ БУСАД ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ЦАХИМ СЭТГЭГДЭЛ НӨЛӨӨЛЖ БУЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Чулуунбааатар Алтанзаяа
dc.date.accessioned 2025-06-18T03:30:21Z
dc.date.available 2025-06-18T03:30:21Z
dc.date.issued 2025-06-18
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4260
dc.description.abstract Миний бие “Ресторанаар үйлчлүүлэгчийн худалдан авах хүсэл эрмэлзэлд интернет орчин дахь бусад хэрэглэгчийн цахим сэтгэгдэл нөлөөлж буйг тодорхойлох” сэдвийн хүрээнд судалгаа хийж гүйцэтгэсэн. Ресторанаар үйлчлүүлэгчдийн хувьд өмнө нь үйлчлүүлж байсан хүмүүсийн туршлага, үнэлгээ хамгийн итгэлтэй эх сурвалж болдог байна. Тус асуудлын хүрээнд судлагдсан байдлын судалгааг гадаад, монгол судалгааны ажлуудаар хийж өөрийн судалгааны аргазүй, дизайныг боловсруулсан. Судалгааны үр дүнгээс харахад Монгол хүмүүсийн ресторанаар үйлчлүүлэх хүсэл эрмэлзэлд сэтгэл хөдлөл болон цахим сэтгэгдлийн найдвартай байдал, ятгах чадвар, мэдээлэл өгөхүйц байдал гэх зэрэг хүчин зүйлүүд нөлөөлдөг. Хэрэв хэрэглэгчид рестораны тухай найдвартай, бодитой, хүлээн зөвшөөрөгдөхүйц цахим сэтгэгдлийг уншвал энэхүү судалгааны үр дүнд тусгагдсанаар тухайн ресторанаар үйлчлүүлэх хүсэл эрмэлзэл нэмэгдэж сонголт хийх боломжтой гэдгийг ресторанууд ойлгох чухал юм. en_US
dc.title РЕСТОРАНААР ҮЙЛЧЛҮҮЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ЭРМЭЛЗЭЛД ИНТЕРНЕТ ОРЧИН ДАХЬ БУСАД ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ЦАХИМ СЭТГЭГДЭЛ НӨЛӨӨЛЖ БУЙГ ТОДОРХОЙЛОХ СУДАЛГАА en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Сандагдорж, Сайн-Од


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах