СЭЗИС - Бүтээлийн сан

АРАБ ҮНЭРТЭЙ УСНЫ СОШИАЛ МЕДИА ИДЭВХЖҮҮЛТИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ
dc.contributor.author Батбаяр, Марал
dc.date.accessioned 2025-06-18T03:27:37Z
dc.date.available 2025-06-18T03:27:37Z
dc.date.issued 2025-06-18
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri https://repository.ufe.edu.mn/xmlui/handle/8524/4259
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны зорилго нь Монголын үнэртэй усны зах зээлд хэрэглэгчдийн амьдралын хэв маяг (AIO), үнэт зүйлс (LOV) нь худалдан авах зан төлөвт хэрхэн нөлөөлж байгааг судалж, судалгааны үр дүнд сошиал медиа төлөвлөгөө боловсруулахад оршсон. Судалгаанд нийт 409 үнэртэй ус хэрэглэгч оролцсон бөгөөд SPSS программ ашиглан найдвартай байдал, хүчин зүйлийн шинжилгээ, кластер шинжилгээ болон ANOVA, корреляци зэрэг статистикийн аргуудыг ашиглав. Үйл ажиллагаа, сонирхол, үзэл бодлын дагуу хэв маягийн сегментүүдийг тодорхойлж, үнэт зүйлс болон худалдан авах зан төлөвийн ялгааг гаргаж ирсэн. Үр дүнд нь үнэр, тогтоц, брэндийн имиж зэрэг хүчин зүйлс хэрэглэгчийн сонголтод хэрхэн нөлөөлдөг болохыг гаргаж ирэн, “Arabian Emirates Nomad Perfume Mongolia” брэндийн зорилтот хэрэглэгчид болон сошиал медиа маркетингийн оновчтой стратегийг боловсруулсан. en_US
dc.title АРАБ ҮНЭРТЭЙ УСНЫ СОШИАЛ МЕДИА ИДЭВХЖҮҮЛТИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Сандагдорж, Сайн-Од


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах