dc.contributor.author |
Б, Бат-Оргил |
|
dc.contributor.editor |
Редакцын зөвлөл: Ц.Даваадорж (Sc.D), Д.Батжаргал (Ph.D), Д.Гэрэлмаа (Ph.D), С.Түвшинзаяа (Ph.D), Ц.Батсүх (Ph.D), Ч.Наранчимэг (Ph.D), С.Норжинлхам (Ph.D), Т.Оюунгэрэл (Ph.D) |
en_US |
dc.contributor.other |
bat-orgil.b@ife.edu.mn |
en_US |
dc.date.accessioned |
2016-04-04T10:20:03Z |
|
dc.date.available |
2016-04-04T10:20:03Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/413 |
|
dc.description.abstract |
Рубрик үнэлгээний системийг орчин үеийн дэвшилтэд технологи дээр тулгуурлан хөгжүүлэх боломж байгаа эсэхийг СЭЗДС-ийн жишээн дээр багш оюутан гэсэн 2 талт шинжилгээг хийн тодорхойлохыг зорьлоо. Нэгдүгээрт технологийн чиг хандлага, хэрэглэгчийн зан төлөв хаашаа чиглэж байна гэдгийг салбарын судалгаагаар тодорхой болгож хөдөлгөөнт төхөөрөмжинд суурилсан их дээд сургуулиудын сургалтын үнэлгээний гурван төрлийн аппликейшнийг харьцуулсан судалгаа хийсэн. 62 Багш 422 оюутнуудаас түүвэр бүрдүүлж санал асуулгын аргаар өгөгдөл цуглуулж рубрик үнэлгээний системийн одоогийн хэрэглээний түвшин, хэрэглэхэд тулгарч буй асуудлууд болон хөдөлгөөнт төхөөрөмжинд суурилсан аппликейшн гаргах боломжийг тодорхойлж улмаар бий болох боломжууд, хүртэж болох үр ашгуудыг нарийн гаргаж дүгнэлт санал зөвлөмжүүдийг гаргалаа. |
en_US |
dc.publisher |
Докторын хөтөлбөр |
en_US |
dc.subject |
Хөдөлгөөнт төхөөрөмж, Аппликейшн |
en_US |
dc.title |
РУБРИК ҮНЭЛГЭЭНИЙ СИСТЕМИЙГ БОЛОВСРОНГУЙ БОЛГОХ |
en_US |