dc.contributor.advisor |
Сайнбаяр, Мөнхбаяр |
|
dc.contributor.author |
Цогбаяр, Мишээл |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-07T09:27:39Z |
|
dc.date.available |
2024-06-07T09:27:39Z |
|
dc.date.issued |
2024-06-07 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3774 |
|
dc.description.abstract |
Энэхүү судалгааны ажил нь онлайн дэлгүүр үйлчилгээний салбар нь Монголчуудын хувьд маш эрэлттэй цахим дэлгүүр болсон. Үйлчлүүлэгчдэд өмнө нь санал болгож байгаагүй хурдан хялбар загварыг шингээсэн үйлчилгээний салбарт түргэн шуурхай хурдан олон сонголтыг санал болгосноор зах зээлд томоохон байр суурийг бий болгосон. Онлайн дэлгүүрт хамгийн чухал үр нөлөөтэй нь хэрхэн сошиал маркетинг үр дүнтэй хийх вэ? гэдэг асуудал тулгараад байгаа юм. Сошиал медиа маркетинг хийхэд Gen Z, Миллениал үеийнхэнд илүү ойлголт өгч хүрдэг. Нөгөө талаас ажил амьдралын тэнцвэртэй, тогтмол орлогын эх үүсвэртэй X үе буюу 1965-1980 оны хооронд төрсөн хүмүүст хүрч үйлчлэх нөлөөлөх нь харьцангүй бага мэт санагддаг. Тиймээс энэ талаар X үеийнхний сошиал хэрэглээ ойлголт, мэдээлэл хүлээн авах явц, зан төлөв хандлагыг судалж хэрхэн бүх үеийнхэнд жигд мэдээлэкл маркетинг хүргэх боломж байгаа вэ гэдгийг судалж гаргаж ирэх зорилготой. Цаашлаад үйлчлүүлэгчдийн зан төлөв, эрэлт хэрэгцээг судлах нь ихээхэн ач холбогдолтой юм. Судалгааны ажлын зорилго нь X үе ийнхний онлайн дэлгүүрээс худалдан авах шийдвэр гаргалт болон сошиал медиа маркетинг нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг судална. Мөн өнөөгийн онлайн дэлгүүрт сошиал медиа маркетинг хэрхэн нөлөөлж байгааг тодорхойлон байгууллагуудад санал зөвлөмж боловсруулах зорилготой судалгаа болно.
Судлагдсан байдалын судлагаа нь дээр тулгуурлан судлагааны загвараа гарган нөлөөлөлх хувьсагчуудыг тодорхойлж уг судалгааг хийсэн. Найдвартай байдалын шинжилгээнд хүчин зүйлсыг үнэлэхэд 0,7-с их гарсан тулд хүчин зүйлс тус бүр найдвартай байдалыг илтгэнэ. |
en_US |
dc.subject |
Х үе, худалдан авах хүсэл эрмэлзлэл, сошиал медиа маркетинг, онлайн дэлгүүр |
en_US |
dc.title |
Х үеийнхний онлайн дэлгүүрээс худалдан авалт хийх эрмэлзэлд сошиал медиа маркетинг нөлөөлж буй хүчин зүйлсийн судалгаа |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
D380105 |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340500 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|