dc.description.abstract |
Төслийн зорилго: “Blue Wolf Travel” компаний одоогийн үйл ажиллагааг сайжруулах төлөвлөгөө боловсруулх юм. Үүнд:
Тухайн компаний гадаад, дотоод орчинг судлаж, стратеги төлөвлөлт, үйл ажиллагааг сайжруулах төлөвлөгөө, маркетинг, хүний нөөц болон санхүүгийн төлөвлөлтүүд тус тус болосруулахад оршино.
Төслийн зорилт:
• Аялал жуулчлалын бизнесийн хувьд орчны шинжилгээг хийж боломж, аюул, сул болон давуу талыг тодорхойлох
• Тус компаний маркетинг болон стратегийн төлөвлөлтийг хийх
• Санхүүгийн үр ашгийг тодорхойлох
Төслийн үндэслэл: Тус компани байгуулагдаад 18 гаруй жил болсон ба Монголын баруун бүс нутагт байгалийн үзэгэлэнт газар оршдог. Одоо байгаа эрэлтээсээ хэд дахин их жуулчид авах боломжтой боловч идэвхижүүлэлт, мөн нэмэлт үйлчилгээ муу. Мөн жилдээ дунджаар 1200-1500 гаруй жуулчид хүлээн авдаг байгаа нь тус компаний одоо байгаа онолын хүчин чадлын 70%-ийг эзэлж байгаа юм. Харин одоогийн хүчин чадлаа 100% ашиглах боломж байгаа, мөн уг хүчин чадлаа нэмэгдүүлэх ч боломж байгаа учир тухайн компаний үйл ажиллагааг сайжруулах нь зайлшгүй юм.
Төслийн хамрах хугацаа: 2015 оны 6 дугаар сараас 2020 он хүртэл
Төслийн хамрах хүрээ: BW компаний бүх алба хэлтэс нэгжүүд болон түүний үйл ажиллагаанд нөлөөлж буй обьектууд |
en_US |