СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ЦАГААН ХЭРЭГЛЭЛИЙН ХУДАЛДАН АВАЛТАД НӨЛӨӨЛӨГЧ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тэрбиш, Алтангэрэл
dc.contributor.author Хосбаяр, Янжинлхам
dc.date.accessioned 2023-05-19T05:12:48Z
dc.date.available 2023-05-19T05:12:48Z
dc.date.issued 2023-05-19
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3286
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлын зорилгын дагуу цагаан хэрэглэл хэрэглэгчдийн ялгаатай сегментийг тодорхойлж хэрэглэгчдийн худалдан авалтад нөлөөлөгч хүчин зүйлсийг тодорхойлсон болно. Дээрх зорилгын хүрээнд онолын судалгаа хийж судлагдсан байдлын судалгаанаас жишээ татан өөрийн судалгааны ажлын загварыг боловсруулж судалгааг авсан болно. Судалгаанд оролцогчдын 64% нь гэр бүлийн хэрэгцээнд худалдан авалт хийдэг ба худалдан авах давтамжийн хувьд жилд нэг удаа болон 1-2 жилд худалдан авалт хийдэг нь судалгаанаас харагдаж байна. Мөн нэг удаагийн худалдан авалтад голлон 50’000-150’000₮ зарцуулдаг байна. Цагаан хэрэглэл худалдан авахдаа өмнө нь хэрэглэж байсан туршлагыг чухалчилдаг ба тухайлсан бүтээгдэхүүний хувьд материалын чанар нэн чухал хүчин зүйлээр сонгогдсон байна. Худалдан авалтад нөлөөлөх мэдээллийн сувгийн хувьд сошиал медиа хамгийн том байр суурийг эзэлж байгаа бөгөөд худалдагчийн тайлбар буюу үйлчилгээний чанар мөн чухал нөлөөтэй гэж харагдаж байна. en_US
dc.subject Хэрэглэгчийн зан төлөв en_US
dc.subject Худалдан авалтад нөлөөлөгч хүчин зүйлс en_US
dc.subject Цагаан хэрэглэл en_US
dc.title ЦАГААН ХЭРЭГЛЭЛИЙН ХУДАЛДАН АВАЛТАД НӨЛӨӨЛӨГЧ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Тамир, Төгөлдөр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах