СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Фейсбүүк сурталчилгаанд Монгол хэрэглэгчдийн хандах хандлагыг үнэлэх

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сайнбаяр, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Эрдэнэцогт, Тэмүүжин
dc.date.accessioned 2016-03-02T03:14:03Z
dc.date.available 2016-03-02T03:14:03Z
dc.date.issued 2016-03-02
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/315
dc.description.abstract Фейсбүүк сурталчилгаанд Монгол хэрэглэгчдийн хандах хандлагад нөлөөлөх 4 хүчин зүйлсийг/Хоорондын харилцаа, сурталчилгаанаас дөлөх, итгэх байдал, хувийн нууц/ авч үзнэ. Хэрэглэгч болон бизнес эрхлэгчдийн фейсбүүк сурталчилгаанаас хүртэх тус тусын үнэ цэнийг нэмэгдүүлэхийн тулд энэхүү хандлагыг судлах нь зүйтэй. en_US
dc.subject сошиал нетворк en_US
dc.subject судалгаа en_US
dc.subject Фейсбүүк сурталчилгаа en_US
dc.subject Фейсбүүк сурталчилгаанд Монгол хэрэглэгчдийн хандах хандлага en_US
dc.subject хандлага en_US
dc.subject интернет en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject Монгол дахь фейсбүүк ашиглалт en_US
dc.title Фейсбүүк сурталчилгаанд Монгол хэрэглэгчдийн хандах хандлагыг үнэлэх en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах