Хураангуй:
Энэхүү судалгааны ажил нь газрын тосны салбарт үйл ажиллагаа явуулж буй Петровис ХХК, Шунхлай ХХК, Магнай Трейд ХХК, Сод Монгол Групп ХХК, Тес петролиум ХХК зэрэг компаниудын хэрэгжүүлдэг лоялти хөтөлбөрийн үр дүнг үнэнч хэрэглэгчдийн оролцоогоор нь үнэлж, үр дүнд нөлөөлөх хүчин зүйлийг тодорхойлж, дүгнэлт гаргасан болно. ШТС-ын лоялти хөтөлбөрт хамрагддаг нийт 339 хэрэглэгчдээс асуулгын судалгааны арга ашиглан судалгааг авч, үр дүнг дүгнэж, санал зөвлөмж боловсрууллаа.