dc.contributor.advisor |
Сандагдорж, Сайн-Од |
|
dc.contributor.author |
Төмөрбаатар, БУЯНЖАРГАЛ |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-05T02:33:29Z |
|
dc.date.available |
2022-07-05T02:33:29Z |
|
dc.date.issued |
2022-07-05 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/3051 |
|
dc.description.abstract |
Сүүлийн жилүүдэд Криптовалютын зах зээл өргөжин тэлж байна. Тиймээс маш олон койн болон токенууд гарч ирж байгаа. Энэхүү судалгаа нь Монгол улсын Крипто валютын зах зээлийн өргөжилт болон халууралттай холбоотойгоор нийт дотооддоо гаргасан 19 койноос “IHC”койны жишээг сонгон авч тус койн дээр Фейсбүүк нийгмийн сүлжээн дээрх брэнд мониторинг буюу тухайн койны талаар койн эзэмшигчид болон сонирхогчид хаана юу гэж дурдаж, юу гэж ярьж байгаа талаар тодорхойлон судлах зорилготой. Тиймээс IHC койн эзэмшигчдийн цар хүрээ, чиг хандлагыг тодорхойлж, брэнд мониторинг судалгаа хийж санал зөвлөмж боловсруулах зорилготойгоор энэхүү судалгааг гүйцэтгэлээ. |
en_US |
dc.subject |
Брэнд мониторинг, Сошиал мониторинг, Крипто валют, IHC, Mentionlytics |
en_US |
dc.title |
IHC КОЙНЫ НИЙГМИЙН СҮЛЖЭЭН ДЭЭРХ БРЭНД МОНИТОРИНГИЙН СУДАЛГАА |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
D380105 |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340500 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|