Хураангуй:
Банкны бизнес хурдацтай өөрчлөгдөж байна. Дижитал банк нь бидний өдөр тутмын амьдралын нэг хэсэг болж байна. Энэ нь хэрэглэгчдэд банкинд очихгүйгээр санхүүгийн үйлчилгээ авах боломжийг олгодог. Чек болон бусад цаасан гүйлгээг дижитал гүйлгээгээр сольсон. Дижитал банкны үйлчилгээний давуу талыг үйлчлүүлэгчдэдээ танилцуулснаар компьютер, ухаалаг утас, интернет, мэдээлэл, харилцаа холбооны технологийн дэвшил нь үйлчлүүлэгчдийг татах боломжтой. Хэрэглэгчдийн дижитал банкны үйлчилгээний талаарх сэтгэгдэл, сэтгэл ханамж, сонголтод нөлөөлж буй хүчин зүйлсийг судлах зорилготой. Дижитал банкны 350 үйлчлүүлэгчээс хувь болон хүчин зүйлийн шинжилгээ ашиглан судалгааг зохион байгуулалттай асуулгын хуудсыг боловсруулсны дараа хийсэн. Үр дүнгээс харахад бүх насны хүмүүс уламжлалт банкнаас дижитал банкийг илүүд үздэг. Үйлчлүүлэгчид дижитал банкны үйл ажиллагааг дуусгахын тулд гар утас ашигладаг. Эдгээр үйлчлүүлэгчид дижитал банкны үйлчилгээнд сэтгэл хангалуун байдаг, учир нь тэдгээр нь тохиромжтой бөгөөд өргөн тархсан байдаг. Үүнд судалгааны үр дагавар, дижитал банкны үйлчилгээг сайжруулах зөвлөмж, цаашдын судалгааны чиглэлүүд багтсан болно.