dc.contributor.advisor |
Батмөнх, Ганшагай |
|
dc.contributor.author |
Даваасүрэн, Хулан |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-28T01:25:11Z |
|
dc.date.available |
2022-06-28T01:25:11Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-28 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2917 |
|
dc.description.abstract |
Улс орон бүр өөр өөрийн гэсэн соёл, цаг уур, шашин шүтлэг, хүм ам зүйн онцлогтой бөгөөд үүнээс хамаарч хэрэглэж буй бүтээгдэхүүний хувьд ялгаатай байдал бий болдог. Үүний адилаар. өндөг хэрэглэдэг хэрэглэгч нар хүртэл өндгийг ямар зорилгоор түлхүү ашиигладаг тодорхой бус байгаа бөгөөд энэхүү ялгаатай байдал, хэрэглэгчийн зан төлөвийг оновчтой, зөв тодорхойлж чадсанаараа бизнесийн салбарт өрсөлдөөний давуу талыг олж авч чаддаг. Энэхүү эрдмийн ажилд Улаанбаатар хотын өндөг хэрэглэгчдийн зан төлөв, онцлог, шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг тодорхойлж улмаар судалгааны үр дүнд суурилан санал, зөвлөмж боловсруулж, маркетингийн оновчтой шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөхийг зорилоо. |
en_US |
dc.subject |
Хүнсний чанар, Өндөг, Шувуун Аж ахуй, Хэрэглэгчийн зан төлөв, Худалдан авахад бэлэн байдал, Хүрээлэн буй орчин болон. амьтанд ээлтэй байдал, Эрүүл мэндэд тустай байдал, Аюулгүй байдал, Чанартай байдал |
en_US |
dc.title |
ӨНДӨГ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВИЙН СУДАЛГАА “УЛААНБААТАР ХОТЫН ЖИШЭЭН ДЭЭР” |
en_US |
dc.title.alternative |
The behavioral research of egg consumers: On the example of UB city |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
D380105 |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340500 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|