dc.contributor.advisor |
Тэрбиш, Алтангэрэл |
|
dc.contributor.author |
Алтангэрэл, Баяр-Эрдэнэ |
|
dc.date.accessioned |
2022-04-19T01:35:00Z |
|
dc.date.available |
2022-04-19T01:35:00Z |
|
dc.date.issued |
2022-04-19 |
|
dc.identifier |
Мастер |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2704 |
|
dc.description.abstract |
Монгол улсад финтект суурилсан үйлчилгээнүүд хөгжихийн хэрээр банк бус санхүүгийн
байгууллагууд технологийн хөгжлийг ашиглан, түүний тусламжтайгаар аппликейшнд
суурилсан цахим зээлийн бүтээгдэхүүн нь маш хурдацтай хөгжиж байна.
Уг судалгааны хувьд финтек санхүүгийн бүтээгдэхүүн тэр дундаа цахим зээлийг талаар
судалж, энэ төрлийн үйлчилгээ үзүүлдэг байгууллагуудын үйлчилгээний чанарыг
харьцуулан тодорхойлохоос гадна түүнд нөлөөлж буй хүчин зүйлс, цаашид байгууллага
тус бүр үйлчилгээний чанараа хэрхэн сайжруулах, дутагдалтай тал зэрэгт тохирсон санал
зөвлөмжийг боловсруулна. Үйлчилгээний чанарыг 5 хүчин зүйлсээр SERVQUAL
загварыг ашиглан 384 хүнээс судалгааг онлайн хэлбэрээр авч шинжилгээ хийсэн |
en_US |
dc.subject |
цахим зээлийн үйлчилгээний чанар |
en_US |
dc.subject |
банк бус санхүүгийн байгууллага, үйлчилгээний чанар, цахим зээл |
en_US |
dc.subject |
Аппликейшн, SERVQUAL |
en_US |
dc.title |
Банк бус санхүүгийн байгууллагын цахим зээлийн үйлчилгээний чанарын харьцуулсан судалгаа |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
E340100 |
|
ife.Зэрэг |
Мастер |
|