dc.contributor.advisor |
Лхагвасүрэн, Эрхэмбаяр |
|
dc.contributor.author |
Баатарсүрэн, Ханд |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-24T04:41:34Z |
|
dc.date.available |
2022-02-24T04:41:34Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-24 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2693 |
|
dc.description.abstract |
Энэхүү бакалаврын зэрэг горилсон судалгааны ажлаараа банк бус санхүүгийн
байгууллагын маркетингийн үйл ажиллагааны төлөвлөтийг судалж судалгааны
объектооор БИД ББСБ-ыг сонгосон. Судалгааны хүрээнд маркетингийн онолын
удирдлага, төлөвлөгөө боловсруулах арга зүйг судалсан. Мөн монгол дахь банк бус
санхүүгийн байгууллагын өнөөгийн байдлын судалгаа хийсэн.
Судалгааны арга зүйгээр Филип Кoтлер бoлoвcруулcaн
загварыг сонгосон ба тус загвар нь хэрэглэгчийн зaн төлөвийг мaркетингийн өдөөгч
хүчин зүйлcтэй хoлбocoн.Судалгааны үр дүнд: ББСБ-аар үйлчлүүлж буй
хэрэглэгчид ихэнх нь залуу хүмүүс байсан. Учир нь банкнаас зээл авахад залуу хүмүүст
тавьж буй шаардлагад хүрэхгүй байгаатай холбоотой хэмээн дүгнэж байна. Мөн тэдний
үйлчлүүлэх шалтгаан нь бизнесийн болох ахуйн хэрэглээний зээл авахаар түлхүү
үйлчлүүлдэг байгаа нь ажиглагдсан. Мөн ажилтнууд судалгаа, онолд суурьлж төлөвлөлт
гаргах нь бага байсан. Судалгааны үр дүнд тулгуурлан цаашдаа маркетингаа сайжруулах
санал зөвлөмжийг боловсруулсан болно. |
en_US |
dc.subject |
Бaнк буc caнхүүгийн бaйгууллaгa, мaркетинг, мaркетингийн төлөвлөгөө |
en_US |
dc.title |
БAНК БУC CAНХҮҮГИЙН БAЙГУУЛЛAГЫН МAРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨЛТИЙГ CAЙЖРУУЛAХ CУДAЛГAA |
en_US |