СЭЗИС - Бүтээлийн сан
Онлайн үйлчилгээний чанар нь хэрэглэгчдийн худалдан авалтын сэдлийг бий болгох нь
Нэвтрэх
Нүүр хуудас
→
Эрдмийн ажил
→
Дипломын ажил
→
Мастерын зэрэг горилсон дипломын ажил
→
Бизнесийн менежмент/Мастер/
→
Бүтээлийг харах
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Онлайн үйлчилгээний чанар нь хэрэглэгчдийн худалдан авалтын сэдлийг бий болгох нь
Цэрэн, Баттулга
URI:
http://repository.ife.edu.mn/handle/8524/268
Огноо:
2016-02-25
Хураангуй:
Онлайн үйлчилгээ болон вэб сайтуудын худалдан авалт хийх процессийн чанарыг сайжруулсанаар хэрэглэгчид тус сайтаар дахин давталттай худалдан авалтыг хийх сэдэлийг бий болгож нэмэгдүүлэх тухай
Дэлгэрэнгүй мэдээллийг харах
Энэ бүтээлд байгаа файлууд
Нэр:
ONLINE SERVICE ...
Хэмжээ:
1.817Mb
Формат:
PDF
Тайлбар:
Diplomin delgerengui, ...
Харах/
Нээх
Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.
Бизнесийн менежмент/Мастер/
Хайлт
Хайлт
Энэ бүрдэл
Дэлгэрэнгүй хайлт
Харах
Мэдээллийн сан
Бүлэг болон бүрдлүүд
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Энэ бүлэг
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Миний хаяг
Нэвтрэх
Бүртгүүлэх