dc.contributor.advisor |
Батмөнх, Ганшагай |
|
dc.contributor.author |
Сайханзориг, Оюундалай |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-28T07:05:15Z |
|
dc.date.available |
2021-12-28T07:05:15Z |
|
dc.identifier |
Мастер |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2618 |
|
dc.description.abstract |
Олон улс даяар дижитал банк руу шилжиж байгаа энэ үед арилжааны банкуудын цахим
үйлчилгээний чанар түвшинд байгааг тодруулах, мөн Монгол Улсын банкууд хувьцаат
компани болж байгаатай хамааралтайгаар энэхүү судалгааг интернет банкны
үйлчилгээний цахим үйлчилгээний чанар (e-SQ)-ийг тодорхойлохыг зорьж судалсан
болно.
Цахим банкны үйлчилгээг өндөр стандартын дагуу хэрэгжүүлж чадвал үйлчлүүлэгчдийн
сэтгэл ханамжийг дээшлүүлж, банкуудад өрсөлдөх давуу талыг өгөх банкны зайлшгүй
шаардлагатай үйлчилгээний нэг болсон. Үйлчилгээний чанарын хэмжээсүүдийн
харьцангуй ач холбогдлыг мэдэх нь банкны салбарын үйлчлүүлэгчдийг хамгийн их
сэтгэл ханамжтай байлгах суурь үндэс болдог. |
en_US |
dc.subject |
Цахим банкны үйлчилгээ, харилцагч, арилжааны банк, үйлчилгээний чанар, дижитал, нөлөөлөгч хүчин зүйлс, SERVQUAL, e-SQ загвар. |
en_US |
dc.title |
Арилжааны банкуудын цахим үйлчилгээний чанарыг тодорхойлох судалгаа |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
E340100 |
|
ife.Зэрэг |
Мастер |
|