СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Монгол хөрөнгө оруулагчийн зан төлөвийн төөрөгдлүүдийг тодорхойлох нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Жаргалсайхан, Хүнболд
dc.contributor.author Энхбаатар, Дэлгэртуяа
dc.date.accessioned 2021-06-25T05:19:35Z
dc.date.available 2021-06-25T05:19:35Z
dc.date.issued 2021-06-25
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2475
dc.description.abstract Тус судалгаа нь Монгол хөрөнгө оруулагчийн хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргалтад нөлөөлөх зан төлөвийн төөрөгдлүүдийг тодорхойлох зорилготой. Тус зорилгын хүрээнд “Зан төлөвийн хүчин зүйлс болох Хьюристик онол, Хэтийн төлөвийн онол, Зах зээлийн нөлөө болон Хердинг нөлөө нь Монгол хөрөнгө оруулагчийн шийдвэр гаргалтад нөлөөлнө”, “Зан төлөвийн дөрвөн хүчин зүйлс нь Монгол хөрөнгө оруулагчийн хөрөнгө оруулалтын гүйцэтгэлд эерэгээр нөлөөлнө”, “Зан төлөвийн Хэтийн төлөвийн хүчин зүйл нь Монгол хөрөнгө оруулагчийн шийдвэр гаргалтад хамгийн ихээр нөлөөлнө” гэсэн гурван таамаглал дэвшүүлсэн. Санамсаргүй түүврээр 111 Монгол хөрөнгө оруулагчаас анкетын судалгаа авсан бөгөөд таамаглалаа шинжлэхдээ хүчин зүйлийн шинжилгээ, кронбах альфа тест болон SEM үнэлгээг гүйцэтгэсэн. Судалгаанаас Монгол хөрөнгө оруулагчийн шийдвэр гаргалтад дээрх дөрвөн хүчинзүйлс нөлөөлдөг, тэр дундаа Зах зээлийн нөлөө хамгийн их нөлөөлдөг бөгөөд хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргалтад Хьюристик онол болон Хердинг нөлөө нь эерэгээр нөлөөлдөг гэсэн дүгнэлтүүд тус тус гарсан. en_US
dc.subject хөрөнгө оруулагч, хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргалт, зан төлөв, зан төлөвийн санхүү, зан төлөвийн төөрөгдлүүд en_US
dc.title Монгол хөрөнгө оруулагчийн зан төлөвийн төөрөгдлүүдийг тодорхойлох нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Менежмент, банкны
ife.Мэргэжил.Индекс D340800
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах