СЭЗИС - Бүтээлийн сан

"Ард" аппликейшн хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сайнбаяр, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Мөнгөнсүх, Номингоо
dc.date.accessioned 2021-06-24T09:44:30Z
dc.date.available 2021-06-24T09:44:30Z
dc.date.issued 2021-06-24
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2459
dc.description.abstract Аливаа бизнесийн байгууллагын хувьд хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний чанарын орчин үеийн чиг хандлагыг илэрхийлдэг бөгөөд жинхэнэ хэрэглэгчид төвлөрсөн менежмент болон соёлыг хөгжүүлэхэд тусалдгаараа онцлогтой. Сүүлийн жилүүдэд Финтек буюу санхүүгийн технологи асар хурдацтай хөгжиж байгаа бөгөөд үүний ачаар цахим төлбөр тооцоо хийх болон санхүүгийн үйлчилгээг гар утаснаасаа түргэн шуурхай авах боломж хэрэглэгчид бий болж байна. Санхүүгийн зах зээлд энэхүү чиглэлийн аппликейшнүүд маш олон сонголттой болж байгаа ба тэдгээрийн нэгэн жишээ “All-in-One” буюу санхүүгийн бүхий л үйлчилгээг нэг дор цогцлоосон гэх давуу тал бүхий “Ард” аппликейшны хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгаа хийн зарим санал зөвлөмжийг боловсрууллаа. en_US
dc.subject Ард, аппликейшн, сэтгэл ханамж, финтек, SERVQUAL en_US
dc.title "Ард" аппликейшн хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгаа en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах