Хураангуй:
Уг судалгааны ажил нь орчин цагийн хүн төрөхтний санхүүгийн үйлчилгээ, тэр
дундаа банкны үйлчилгээг хүмүүсийн интернет орчны хэрэглээ, цахим орчны
шилжилттэй холбон санхүүгийн салбар дотор банкны салбарын үйл ажиллагаа,
үйлчилгээний төрлийг цахим хэлбэрт шилжиж буй тохиолдлыг стратеги, менежментийн
шинжилгээний хэрэгслээр тайлбарлан, гарсан үр дүнд санал зөвлөмжийг хүргэхийн тулд гадаад дотоод орчны нөлөөлөх нөлөөллийн хүчин зүйлсийн
шинжилгээ, CPM, SWOT, төлөвлөгөө боловсруулах OGCM аргачлал зэрэг стратеги
менежментийн арга хэрэгслээр үнэлсэн болно.
21-р зуунд дэлхий нийтийн өндөр технологийн хөгжлийн тусламжтайгаар хүн
төрөлхтний санхүүгийн хэрэгцээг найдвартай, хурдан шуурхай, хялбар, аюулгүй
байдлын үүднээс цахим хэрэгсэл ашиглан банкны үйлчилгээ, бүтээгдэүүнийг хүргэх
болсон. Үүний жишгээр Монгол улсын хамгийн олон харилцагчтай банк болох ХААН
банкны хувьд онцгой нөхцөл байдалд шилжсэнтэй холбоотойгоор үүсэн гарсан асуудал,
бэрхшээлүүд нэмэгдсэн байна. Энэ нь цахим банкны хэрэглээ улам өсөх хандлагатай
буюу харилцагчид банкны үйлчилгээг цахим хэлбэрээр авах эрмэлзэлтэй байгааг илтгэж
байгаа юм. Мөн COVID-19 вирусын тархалтын улмаас үүсэх нөхцөл байдал нь дэлхийн
орчинд хэрхэн өөрчлөгдөж байгаа тойм мэдээ, цаашдын хандлага дээр суурилан цахим
хэв маяг өргөн дэлгэрэх хандлагатай байгааг холбогдох судалгаа, тайлан дээр үндэслэж
байгаа юм.