Хураангуй:
Уг дипломын ажил нь нийт 4 бүлгээс бүрдэнэ
1-р бүлэгт Онолын тойм буюу хүний мэдрэхүйн зан төлөв гэж юу болох, хүний
мэдрэхүй худалдан авалтад хэрхэн нөлөөлдөг, маркетингийн шинжлэх ухааны шинэ арга
технологи буюу Мэдрэхүйн Маркетинг-ийн шинжлэх ухааны талаар нарийвчлан
судалсан болно.
2-р бүлэгт Судалгааны дизайн, туршилтын судалгааны орчин, хэрэгжилтийн бодит
байдлыг тоймлон судалсан болно.
3-р бүлэгт Эмпирик судалгааны үр дүн боловсруулсан..
4-р бүлэгт Судалгааны үр дүн дүгнэлтийг боловсруулан, мөн ирээдүйн холбогдох
судалгаануудад судлаачийн үүднээс санал зөвлөмж боловсруулсан болно.