Хураангуй:
Судалгааны ажлын хүрээнд ажилтнуудын сэтгэл ханамжийг хэмжиж болохуйц
арга зүйг онолын хүрээнд судалж, Монгол улсад ашиглаж буй сэтгэл ханамжийг
хэмжих аргачлалыг тодорхойлохыг хичээсэн. Үүнд:Ажилчдыг ажиллуулахад нөлөөлөх
хүчин зүйлийг үнэлэхийн тулд онолын болон эмпирик судалгааг хянан үзэх болно.
Судалгаанд тодорхойлох судалгааг судалгааны нийт 102 ажилчдын 8% дээд түвшний,
30-35% нь дунд түвшний ажилчдаас түүвэрлэлийг авсан.. Энэхүү судалгаанд дүн
шинжилгээ хийх тодорхой статистикийн шинжилгээний аргуудыг нэвтрүүлж IBM
SPSS 23.0 болон Excel програмыг ашиглан задлан шинжилж нэгтгэн дүгнэсэн.
Энэхүү дипломын ажлын хүрээнд Монгол улсад Авто замын үйл ажиллагаа явуулж
буй ЭСТО ХХК байгууллагыг сонгон авч, ажилтнууд тухайн байгууллагдаа хэр сэтгэл
ханамжтай байгаа болон ажлын сэтгэл ханамжид ямар хүчин зүйлүүд нөлөөлж байгаа
талаар судалж, бодит сэтгэл ханамжийн түвшинг тодорхойлохыг зорьсон.
Онолын болон судлагдсан байдлын судалгаа хийж 30 шкал асуулгатай судалгааг
ЭСТО ХХК-ийн 102 ажилнтуудаас судалгаагс авсан. Шинжилгээний явцад дэвшүүлсэн
5 хүчин зүйлүүд болох ажил өөрөө, дэвшил гэсэн 2 хүчин зүйлүүд нь ажилчдын сэтгэл
ханамжийг нэмэгүүлэхэд хүчтэй нөлөөлж байна.