СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Үйлчилгээний чанарын харьцуулсан судалгаа (CU, Cirkle K конвиниенс дэлгүүрийн жишээн дээр)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Түдэв, Оюунгэрэл
dc.contributor.author Далай, Янжинлхам
dc.date.accessioned 2021-06-17T05:37:38Z
dc.date.available 2021-06-17T05:37:38Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2188
dc.description.abstract Өнөөгийн завгүй нийгэмд ажил, сургууль, гэртэйгээ ойрхон хэрэгцээгээ хангах, яарч явахдаа ороод гарахад удахгүйгээр ажлаа амжуулах тийм л тав тухтай газар зайлшгүй хэрэгтэй байгаа ба үүнийг бидний мэдэхээр конвиниенс дэлгүүр гэж нэрлэдэг. Тиймээс бидний сайн мэдэх CU, Circle K конвиниенс дэлгүүрүүд нь цар тахлын үеэр сошиал платформоороо дамжуулан үйлчилгээний чанараа хэрхэн бий болгож, хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг ямар төвшинд байлгаж байгааг судалсан ба хэрэглэгчид хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн аль үзүүлэлтийг илүү чухалчилж байгааг тодорхойлон конвенинс дэлгүүрийн сошиал платформ дахь агуулгын шинжилгээг хийн энэхүү цар тахалтай нөхцөлд эдийн засгийн нөхцөл байдал конвиниенс дэлгүүрийн үйл ажиллагаанд хэрхэн нөлөөлж байгааг Монголд үйл ажиллагаагаа явуулж байгаа франчайз хийсэн 2 конвиниенс дэлгүүрийн жишээн дээр харьцуулан судлах зорилго тавин ажилласан ба чанарын судалгааны арга зүйн контент анализын аргыг гол судалгааны арга зүй болгон facepager програм ашиглан өгөгдлөө цуглуулж судалгааны ажлаа гүйцэтгэсэн. Энэхүү судалгааны маань үр дүнд хатуу хөл хорионы үед конвиниенс дэлгүүрүүд өөрсдийн аппликейшныг сайн хөгжүүлэн хэрэглэгчдэд цаг алдалгүй мэдээллийг хүргэх, хэрэглэгчдийг хэрэгцээг хангах бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг санал болгох, хэрэглэгчдийн аюулгүй байдлыг ханган хүргэлтийг үйлчилгээг хурдан шуурхай шийдэж өгөх зэрэг арга хэмжээ авах нь компанийн өсөлтийг бий болгоход нөлөөтэй, компанийн өсөлтийг сошиал идэвхжүүлэлт сайн байгууллагууд сошиал хэрэглэгчдэд өөрсдийн брендээ хоногшуулах байдлаар нөлөөлж болдог, дэлгүүрүүдийн стандарт анх нээгдэж байсан байдлаасаа муудаж байгаа зэрэг үр дүнд хүрсэн. en_US
dc.subject Үйлчилгээний чанар, конвиниенс дэлгүүр, чанар, сошиал, CU, Circle K en_US
dc.title Үйлчилгээний чанарын харьцуулсан судалгаа (CU, Cirkle K конвиниенс дэлгүүрийн жишээн дээр) en_US
dc.title.alternative Comparative study of service quality (on the example of CU, Cirkle K Convenience Store) en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Ш, Эрдэнэбуян


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах