dc.contributor.advisor |
Ганбат, Нарантунгалаг |
|
dc.contributor.author |
Мөнхсайхан, Маргад |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-17T02:59:40Z |
|
dc.date.available |
2021-06-17T02:59:40Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-17 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2180 |
|
dc.description.abstract |
Эмнэлгийн хувьд үйлчилгээний чанар, үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжид анхаардаг болсон тул Дархан-Уул аймгийн нэгдсэн эмнэлгийн хувьд үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлж буй хүчин зүйлийг судлах шаардлагатай гэж үзсэн. Сүүлийн жилүүдэд эмнэлгүүд зөвхөн эмчилгээ, оношилгооноос гадна үйлчлүүлэгчдийн
сэтгэл ханамжид анхаарал хандуулах хэрэгтэй болсон. Иймээс Дархан-Уул аймгийн
нэгдсэн эмнэлэг нь үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгааг хийснээр олон давуу талыг олж авах боломжтой юм. Энэхүү судалгаа нь Дархал-Уул аймгийн нэгдсэн эмнэлгээр үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн түвшинг SERVQUAL загварыг ашиглан тогтоох, санал зөвлөмж боловсруулсан болно. |
en_US |
dc.subject |
Сэтгэл ханамж, үйлчлүүлэгч, үйлчилгээний чанар, эмнэлгийн орчин, ажилтнуудын ур чадвар, SERVQUAL загвар, нэгдсэн эмнэлэг, |
en_US |
dc.title |
Дархан-Уул аймгийн нэгдсэн эмнэлгээр үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340100 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|
ife.Диплом.Зөвлөх |
Лувсан-Очир, Гантуяа |
|