СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Дархан-Уул аймгийн нэгдсэн эмнэлгээр үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ганбат, Нарантунгалаг
dc.contributor.author Мөнхсайхан, Маргад
dc.date.accessioned 2021-06-17T02:59:40Z
dc.date.available 2021-06-17T02:59:40Z
dc.date.issued 2021-06-17
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2180
dc.description.abstract Эмнэлгийн хувьд үйлчилгээний чанар, үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжид анхаардаг болсон тул Дархан-Уул аймгийн нэгдсэн эмнэлгийн хувьд үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлж буй хүчин зүйлийг судлах шаардлагатай гэж үзсэн. Сүүлийн жилүүдэд эмнэлгүүд зөвхөн эмчилгээ, оношилгооноос гадна үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжид анхаарал хандуулах хэрэгтэй болсон. Иймээс Дархан-Уул аймгийн нэгдсэн эмнэлэг нь үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгааг хийснээр олон давуу талыг олж авах боломжтой юм. Энэхүү судалгаа нь Дархал-Уул аймгийн нэгдсэн эмнэлгээр үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн түвшинг SERVQUAL загварыг ашиглан тогтоох, санал зөвлөмж боловсруулсан болно. en_US
dc.subject Сэтгэл ханамж, үйлчлүүлэгч, үйлчилгээний чанар, эмнэлгийн орчин, ажилтнуудын ур чадвар, SERVQUAL загвар, нэгдсэн эмнэлэг, en_US
dc.title Дархан-Уул аймгийн нэгдсэн эмнэлгээр үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Лувсан-Очир, Гантуяа


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах