dc.contributor.advisor |
Тэрбиш, Алтангэрэл |
|
dc.contributor.author |
Батсүрэн, Номин-Эрдэнэ |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-16T03:19:20Z |
|
dc.date.available |
2021-06-16T03:19:20Z |
|
dc.date.issued |
2021-06-16 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2178 |
|
dc.description.abstract |
Энэхүү судалгаа нь түргэн хоол хэрэглэгчдийн жишээн дээр нийгмийн сүлжээн
дэх сурталчилгааны видео болон зурган контент үзэх хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин
зүйлсийг тодорхойлох эмпирик судалгаа хийх зорилготой. Онолын хэсэгт уламжлалт
болон дижитал хэрэглэгчдийн зан төлөвийн ялгаа, хүсэл эрмэлзлийн онол, нийгмийн
сүлжээ хэрэглэх болон контент үзэх хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн талаарх
өмнөх судлаачдын судалгааг тоймлон бичсэн болно. Мөн сонгон авсан салбарынхаа
өнөөгийн байдлыг олон улс болон монгол улстай харьцуулсан дүгнэлт бичсэн бөгөөд тус
салбарын нийгмийн сүлжээнд байршуулж буй контентын хандалтыг цахим тооцоолуур
ашиглан хавсралтаар оруулсан билээ. Эмпирик судалгаа нь хоёр хэсгээс бүрдэх ба эхний
хэсэгт асуулгын аргаар нийт 390 түүвэртэйгээр цахим өгөгдөл цуглуулах хэрэгсэл
ашиглаж SPSS програмын тусламжтайгаар давтамж, найдвартай байдал, хүчин зүйлс
болон корреляцийн шинжилгээ гэх мэт хэрэгцээт шинжилгээнүүдийг хийж үр дүнг
боловсруулсан. Асуулгын судалгаанд үндэслэн туршилтын судалгаа хийсэн ба үүнд
хэрэглэгчдээр түгээмэл үздэг контентыг үнэлүүлэн үр дүнг нэгтгэж дүгнэлт, санал
зөвлөмж бичсэн билээ. |
en_US |
dc.subject |
Контент, видео контент, идэвхжүүлэлт, постер зурган контент, нийгмийн сүлжээний хэрэглээ, түргэн хоол, худалдан авах хүсэл эрмэлзэл |
en_US |
dc.title |
Нийгмийн сүлжээн дэх сурталчилгааны контент үзэх хүсэл эрмэлзэлд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
D380105 |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340500 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|