dc.description.abstract |
Хятадад аялал жуулчлалын зах зээлийн долоон хэсэгт үндэслэн хямралын үйл явдлууд гадаадын жуулчдын аялал жуулчлалын эрэлтэд хэрхэн нөлөөлөх талаар урьд өмнө хийсэн судалгаануудыг үндэслэн, нас, аялал жуулчлалын зорилгыг дэд хуваах шалгуур болгон ашигласан болно. 2001 оны 1-р сараас 2011 оны 12-р сар хүртэл гадаадын жуулчдын тоог судалгааны интервал болгон авч, 2001 оны 1-р сараас 2011 оны 11-р сар хүртэлх нийт гадаадын жуулчдын тоог сонгон, SARIMA загвар болон X-12 үржүүлгийн загварыг ашиглан 2011 оны 12-р сарын мэдээллийг харьцуулж үзэв. Гадаадын нийт жуулчдын тоог урьдчилан таамаглах. Зах зээл дээрх хүмүүсийн тоог сегментчилэн хувааж, дараа нь таамаглаж буй үнийг бодит үнэ цэнэтэй харьцуулсан. Эцэст нь Хятадын зах зээлийн сегмент дэх гадаадын жуулчдын эрэлтэд санхүүгийн хямрал хэрхэн нөлөөлж буйг судлах зорилгоор илүү өндөр таамаглал бүхий үржүүлгийн X-12 загварыг сонгов. Урьдчилан тооцоолсон хугацаа нь 2008 оны 1-р сараас 2010 оны 12-р сар хүртэл байна. Аялал жуулчлалын зах зээлийн сегмент дэх гадаадын жуулчдын тоо, 2007 оны зах зээлийн сегмент дэх гадаадын жуулчдын тоог 2011 оны зах зээлийн сегмент дэх гадаадын жуулчдын тоог харьцуулсан.
Дээрх дүн шинжилгээний үр дүнд дараахь дүгнэлтийг гаргаж болно: (1) X-12-ийн үржүүлгийн загвар нь Хятадад ирэх гадаадын жуулчдын сарын аялалын эрэлтийг урьдчилан таамаглах боломжтой юм. (2) Санхүүгийн хямралын үйл явдлууд Хятадын гадаад аялал жуулчлалын зах зээлийн сегментэд янз бүрийн байдлаар нөлөөлж байна. Аялал жуулчлалын зах зээлийн сегментчлэлийн янз бүрийн хэлбэрүүдэд санхүүгийн хямралын үйл явдлын цаг хугацаа, хамгийн их хувь хэмжээ, нөлөөллийн үргэлжлэх хугацаа, алдагдлын дундаж хэмжээ ихээхэн нөлөөлдөг. Ерөнхийдөө санхүүгийн хямрал нь хөгжиж буй орнуудын аялал жуулчлалын салбарт адилхан ноцтой нөлөө үзүүлдэг боловч хөгжиж буй орнуудын аялал жуулчлалын салбарт үзүүлэх санхүүгийн хямралын нөлөө, нөлөө нь харилцан адилгүй бөгөөд санхүүгийн хямрал нь хөгжиж буй орнуудын аялал жуулчлалын салбарт бас нөлөөлж байна. Тиймээс хөгжиж буй орнууд үндэсний аялал жуулчлалын эдийн засгийн бүтээн байгуулалтыг бэхжүүлж, дэлхийн хөгжилд аялал жуулчлалын өрсөлдөх чадварыг дээшлүүлж, зарим хөгжиж буй орнуудын аялал жуулчлалыг хязгаарлах үзэгдэл, түвшинг өөрчлөх хэрэгтэй. |
en_US |