СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Цахим банкны үйлчилгээний чанарын судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Т, Алтангэрэл
dc.contributor.author Мягмар, Билгүүн
dc.date.accessioned 2021-04-28T06:17:50Z
dc.date.available 2021-04-28T06:17:50Z
dc.date.issued 2021-04-28
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2137
dc.description.abstract Уламжлалт банкны эрин үе аажмаар шинэчлэгдэж дижитал банк, харилцагч төвтэй банк болохоор банкууд шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээнүүдийг өдөр тутмын үйл ажиллагаандаа нэвтрүүлж, харилцагчдыг тэдгээр бүтээгдэхүүн үйлчилгээндээ сургаж байгаа билээ. Харилцагч төвтэй банк гэдэг нь харилцагч заавал банк орох шаардлагагүйгээр 7 хоногийн 24 цагаар өөрт хэрэгтэй банкны бүх бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ цахим банк болон АТМ-уудээс авах болохыг хэлж байгаа билээ. Харин Финтек буюу санхүүгийн технологи нь цахим төлбөр тооцооны нэг төрлийн хэрэгсэл бөгөөд сүүлийн үеүдэд эрчээ авч буй шинэ технологи юм. Санхүүгийн үйлчилгээнд техник технологийг ашиглаж шинэ төрлийн үйлчилгээ бий болгох, одоо байгаа үйлчилгээг хялбар, түргэн, шуурхай болгох, санхүүгийн үйлчилгээний зардлыг бууруулж, үйлчилгээний шимтгэл, хураамжийг багасгах боломжтой технологиуд юм. Иймд судлаач олон улсад цахим төлбөр тооцооны системийн үйлчилгээний чанарыг хэмжих, цахим банкны үйлчилгээний чанарыг хэрхэн өндөр байлгах зэрэг асуудлын шийдлийг олохын тулд доорх судалгааны ажлыг хийсэн болно. en_US
dc.subject цахим банк, үйлчилгээний чанар, e-SQ загвар en_US
dc.title Цахим банкны үйлчилгээний чанарын судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах