СЭЗИС - Бүтээлийн сан

"Монос Косметикс" ХХК-ийн хэрэглэгчдийн худалдан авалтанд брэндийн нөлөөлөх нөлөөллийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Т, Төгөлдөр
dc.contributor.author Баттөмөр, Батцэцэг
dc.date.accessioned 2021-03-01T02:58:03Z
dc.date.available 2021-03-01T02:58:03Z
dc.date.issued 2021-03-01
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/2088
dc.description.abstract Брэндийг бүрдүүлэгч хүчин зүйлс нь хэрэглэгчийн худалдан авалтанд хэрхэн нөлөөлж байгаа болон тухайлсан бүтээгдэхүүнийг “Монос Косметикс” брэндийн нэрийн гоо сайхны бүтээгдэхүүнүүд дээр судалгаа хийн нарийвчлан тодорхойлохыг зорьсон байна. Аливаа брэндийг зорилтот хэрэглэгчдэдээ хүргэх хамгийн гол зүйл бол Брэнд гэх ойлголт юм. Бүтээгдэхүүнээ зөв таниулснаар анхны сэтгэгдэл үүсч цаашлаад хэрэглэж үзэх хүсэл, сонголтот хэрэгцээ үүсдэг. Иймд уг сэдвийн хүрээнд олон улсын болон дотоодын эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажлуудаас хоёрдогч өгөгдөл цуглуулж, өөрийн дипломын ажилдаа хэрэглэгчийн зан төлөвийн 20, брэндийн танидалтын 9, брэндийн үнэнч байдлын 5, брэндийн уялдаа холбооны 7, брэндийн чанарын 5, хувийн мэдээллийг тодруулах 4, нийт 50 асуултаас бүрдсэн асуулга боловсруулж, “Монос Косметикс” компанитай хамтран Фэйсбүүк пэйж хуудсаар дамжуулан идэвхжүүлэлт хийж онлайн байдлаар өгөгдлөө цуглуулж ажилласан болно. en_US
dc.subject “Монос Косметикс”, гоо сайхны бүтээгдэхүүн, брэнд бүтээгдэхүүн, хэрэглэгчийн зан төлөв, хэрэглэгчдийн худалдан авалт, брэнд, брэнд танигдалт, нөлөө, хүчин зүйл en_US
dc.title "Монос Косметикс" ХХК-ийн хэрэглэгчдийн худалдан авалтанд брэндийн нөлөөлөх нөлөөллийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах