dc.contributor.advisor |
Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ |
|
dc.contributor.author |
Болдбаатар, Жавзандулам |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-06T04:12:54Z |
|
dc.date.available |
2020-07-06T04:12:54Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-06 |
|
dc.identifier |
Мастер |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1922 |
|
dc.description.abstract |
Фейсбүүкээр дамжуулан бизнес эрхэлж буй хувь хүмүүс болон байгууллагуудын
худалдаа хийхдээ ашиглаж буй контент, мэдээллүүдийг шинжилж, холбогдох
талуудаас энэ талын ойлголтын талаар судалгаа аван, үр дүнд үндэслэн олон нийтийн
сүлжээг дамжуулан худалдаа эрхлэхэд ямар мэдээлэл, контентыг ашиглавал оновчтой
байх талаар санал зөвлөмж боловсруулсан болно. |
en_US |
dc.subject |
Facebook, контент, гоо сайхан, хэрэглэгч, идэвхжүүлэлт, Beauty, зан төлөв, эмэгтэйчүүд, маркетинг |
en_US |
dc.subject |
Research Subject Categories |
en_US |
dc.title |
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ШИЙДВЭР ГАРГАЛТАД ФЕЙСБҮҮК ДЭХ КОНТЕНТИЙН ҮЗҮҮЛЭХ НӨЛӨӨ (Гоо сайхны салбарын жишээн дээр) |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
E340100 |
|
ife.Зэрэг |
Мастер |
|
ife.Диплом.Зөвлөх |
Тэрбиш, Алтангэрэл |
|