dc.contributor.advisor |
З, Оюунцацрал |
|
dc.contributor.author |
Батбаяр, Цэндсүрэн |
|
dc.date.accessioned |
2020-07-01T11:28:28Z |
|
dc.date.available |
2020-07-01T11:28:28Z |
|
dc.date.issued |
2020-07-01 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1882 |
|
dc.description.abstract |
Монгол улсын санхүүгийн зах зээлийн дийлэнх хэсгийг арилжааны банк бүрдүүлдэг учир иргэд санхүүгийн үйлчилгээг ихэвчлэн банкнаас авдаг. Үүнээс үүдээд банкууд салбарын үйл ажиллагааг сайжруулах, өргөтгөх, эдийн засаг, хүн амын төвлөрөлд тулгуурлаж салбараа нэмэх эсвэл аль болох зардал багатайгаар харилцагчдад хүрч ажиллах боломжийг хайх шаардлага гардаг. Банк нь харилцагчдаа хэрхэн хүрч ажиллаж байгаа нь бусад зүйлсээс үл хамааран дахин үйлчлүүлэх шалтгаан
болдог. Хаан банкны хувьд КИОСК машиныг үйлчилгээнд нэвтрүүлснээр иргэд заавал банкны салбар оролгүй өөрт хэрэгцээтэй үйлчилгээг авах боломжтой болж байна. Тиймээс хөдөө орон нутагт Киоск машинийг хаана байрлуулах нь харилцагчдад хүртээмжтэй байхыг, эдийн засаг, хүн ам болон газарзүйн хүчин зүйлсийг ашиглан регрессийн загвар боловсруулан тооцлоо. |
en_US |
dc.subject |
Банкны салбар, хүртээмж, иргэдийн банк, Киоск машин, Хаан банк, харилцагч |
en_US |
dc.title |
ХӨДӨӨ ОРОН НУТАГ ДАХЬ БАНКНЫ САЛБАРЫН ХҮРЭЛЦЭЭГ НЭМЭГДҮҮЛЭХ БОЛОМЖ: ХААН БАНКНЫ КИОСКЫН ЖИШЭЭН ДЭЭР |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Менежмент, санхүүгийн |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340400 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|