СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Монгол брэнд бүтээгдэхүүнийг Хятадын цахим худалдааны зах зээлд нэвтрүүлэх боломжийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Д, Гэрэлмаа
dc.contributor.author Сүрэнхүү, Билэгттойн
dc.date.accessioned 2020-06-29T09:08:46Z
dc.date.available 2020-06-29T09:08:46Z
dc.date.issued 2020-06-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1775
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны хүрээнд Монгол улсын дотооддоо үйлдвэрлэсэн бараа бүтээгдэхүүнийг БНХАУ-н онлайн зах зээлд гаргах ямар боломж байгаа талаар судаллаа. БНХАУ-н эдийн засаг тогтмол өсөлт үзүүлж, зах зээл нь өдөр ирэх тусам тэлж байгаагаас үүдэн хэрэглэгчдийн худалдан авалтын арга хэлбэр цахим хэлбэрт шилжсэн бөгөөд дэлхийн худалдааны хамгийн том платформыг хөгжүүлээд байгаа билээ. 2018 оны байдлаар БНХАУ дахь интернэт худалдан авагчдын тоо 610.11 сая хүртэл өссөн байна. Үүнээс үзэхэд интернэт худалдан авалт тэр тусмаа БНХАУ-н цахим худалдааны зах зээл маш өндөр түвшинд хүрсэн нь харагдаж байна. Монголд үйлдвэрлэсэн бараа бүтээгдэхүүн БНХАУ-н зах зээлд нэвтэрснээр нэмүү өртөг шингэсэн экспортын бүтээгдэхүүний тоо өсөн, өрсөлдөх чадвар дээшилж, бизнес эрхлэгчдийн үйл ажиллагаа тогтворжин, татварын орлого өсөх зэргээр Монгол улсын эдийн засгийн тогтвортой өсөлтөд үлэмж хувь нэмэр оруулах боломжтой юм. Иймд өөрсдийн үйлдвэрлэсэн бараа бүтээгдэхүүнийг БНХАУ, ӨМӨЗО-ны Баяннуур хотын Ганц Мод – Гашуун Сухайтын боомтоор дамжуулан хил нэвтрүүлж, Баяннуур хотын цахим худалдааны платформ төвүүдийг ашиглан Монгол улсын бараа бүтээгдэхүүнийг БНХАУ-н цахим худалдааны зах зээлд нэвтрүүлэх боломжийн судалгааг хийв. en_US
dc.subject Хятад, цахим худалдааа, зах зээл, онлайн флатпорм en_US
dc.title Монгол брэнд бүтээгдэхүүнийг Хятадын цахим худалдааны зах зээлд нэвтрүүлэх боломжийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах