dc.contributor.advisor |
С, Сайн-Од |
|
dc.contributor.author |
Дорж, Тэмүгэ |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-29T07:51:07Z |
|
dc.date.available |
2020-06-29T07:51:07Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-29 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1763 |
|
dc.description.abstract |
Энэхүү дипломын ажлаараа ширээний тоглоомыг худалдан авагчдын зан
төлөвийг тодорхойлох ба ингэхдээ ширээний тоглоомыг худалдан авагчид тус
тоглоомын ямар шинж чанарт тулгуурлан, ямар зорилгоор ширээний тоглоомыг
худалдан авдаг, өрсөлдөгчдөөс юугаараа дутуу байгаа болон хэрхэн ялгарах,
хэрэглэгчдэд ямар мессежүүдийг өгөх ёстой зэргийг тодорхойлж, судалгааны үр дүнд үндэслэн “Do or Drink” тоглоомын зах зээлд шинээр нэвтрэх идэвхжүүлэлтийн
төлөвлөгөөг боловсруулсан болно. |
en_US |
dc.subject |
Ширээний тоглоом (tabletop game), хөзрийн тоглоом (card game), видео тоглоом, маркетингийн төлөвлөгөө |
en_US |
dc.title |
“DO OR DRINK” ХӨГЖӨӨНТ ТОГЛООМЫН ЗАХ ЗЭЭЛД НЭВТРҮҮЛЭХ МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
D380105 |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340500 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|