Хураангуй:
Бэйкерийн зах зээлд үйл ажиллагаа явуулж буй газруудад болон салбарын
одоогийн нөхцөл байдлын шинжилгээг хийн,өрсөлдөгчийн судалгаа болон хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаан дээр тулгуурлан асуудлыг тодорхойлж, “Брээд Пит” брэндийн маркетингийн орчинг бий болгосны үндсэн дээр ижил төстэй үйл ажиллагаагаа явуулж буй байгууллагуудаас ялгарч хэрхэн давуу талыг бий болгон хэрэглэгчид хэрхэн танигдах, дунд хугацаанд өгөөжөө өгөхүйц маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулсан болно.