Хураангуй:
Улаанбаатар хотын YOUTUBE хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгааны ажлын хүрээнд Улаанбаатар хотын YOUTUBE хэрэглэгчдийн зан төлөвийг тодорхойлох буюу хэдэн сегменттэй болох, аль сегмент нь ямар контентыг илүүд үздэг, ямар төрлийн нөлөөлөгчийн контентыг илүү сонирхон үздэг зэргийг судласан бөгөөд түүнчлэн ямар нэг контент үзэх нь бүтээгдэхүүн худалдан авахад нөлөөлж байгаа эсэхийг тодорхойлж цаашид пүүсүүд зорилтот хэрэглэгчиддээ хэрхэн хүрэх, үр ашигтай маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах талаар санал зөвлөмж боловсруулсан болно.