Хураангуй:
2019 онд байгуулагдсан Монгол улсад ноолууран бүтээгдэхүүний бүрэн боловсруулалт хийгдээд эцсийн бүтээгдэхүүнээ БНСАУ-д интернетээр дамжуулж борлуулалт хийдэг Монгол-Солонгосын хамтарсан “Шайн кашмер” ХХК-ийн намрын коллекцийг БНСУ-ын хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаан дээр үндэслэн хэрэглэгчдийн худалдан авах шийдвэрт нөлөөлдөг хүчин зүйлүүдийг ба өрсөлдөөний давуу талыг тодорхойлж “Шайн Кашмер” брендийн намрын коллекцийн эрэгтэй, эмэгтэй богино ханцуйтай цамцны 4 сар буюу 2020 оны 8-р сараас 12 сар хүртэл маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулж борлуулалтыг 8-10% нэмэгдүүлэхэд оршино.