dc.contributor.advisor |
Ганболд, Болор-Эрдэнэ |
|
dc.contributor.author |
Батбаяр, Баттэнгис |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-19T01:40:15Z |
|
dc.date.available |
2020-06-19T01:40:15Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-19 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1687 |
|
dc.description.abstract |
Монгол улсын хэмжээнд үйл ажиллагаа явуулж буй арилжааны банкууд мобайл банк аппликейшн үйлчилгээг хэрэглэгчдэд санал болгон үйлчилдэг билээ. Уг дипломын судалгааны ажлаараа “Мобайл банк” -р үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг судлахаас гадна үүний өдөөгч хүчин зүйлсийг тодорхойлж цаашдын тогтвортой үйл ажиллагаанд шаардлагатай нэмэлт өөрчлөлтүүдийг хайж илрүүлэн банкуудад санал зөвлөмж өгөхийн сацуу, хэрэглэгчдийн талаарх мэдээллийг мэдэж судалгааг тоон болон чанарыг хавсарсан аргаар бэлтгэсэн ба 100% онлайн хэлбэрээр өгөгдлөө цуглуулж шинжилгээг хийж гүйцэтгэсэн болно. |
en_US |
dc.subject |
Мобайл банк аппликейшн, SERVQUAL, сэтгэл ханамж, найдвартай байдал, шуурхай байдал, аюулгүй байдал, хэрэглэхэд хялбар байдал. |
en_US |
dc.title |
МОБАЙЛ БАНК АППЛИКЕЙШН ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН СЭТГЭЛ ХАНАМЖИЙН СУДАЛГАА |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
D380105 |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340500 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|