СЭЗИС - Бүтээлийн сан

НИЙСЛЭЛ ДЭХ ДОТООДЫН БОЛОН ИМПОРТЫН ЦАЙ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ШИЙДВЭР ГАРГАЛТЫН ХЭВ МАЯГЫН СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Б, ГАНШАГАЙ
dc.contributor.author Очирбат, АЛТАНЦЭЦЭГ
dc.date.accessioned 2019-12-11T03:31:01Z
dc.date.available 2019-12-11T03:31:01Z
dc.date.issued 2019-12-11
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1557
dc.description.abstract Энэхүү судалгаа нийслэлийн төвийн 6 дүүрэгт 486 хүнийг санамсаргүй аргаар түүвэрлэн авч цайны хэрэглээ болон худалдан авах шийдвэр гаргалтын хэв маягыг судлах зорилготойгоор өөрийн зохиосон цайны хэрэглээг тодорхойлох асуулга болон “Consumer Styles Inventory” аргуудыг ашиглан хийгдсэн. Хэрэглэгчдийн худалдан авах шийдвэр гаргалтын хэв маяг нь хүний сэтгэхүйн үйл ажиллагаа гадаад орчны нөлөөтэйгээр бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг худалдан авах үйл явцыг хэлдэг. Тиймээс худалдан авагчдын сэтгэхүйн үйл ажиллагааг судалж, хэрхэн үр дүнтэй нөлөөлөх арга замуудыг боловсруулах нь маркетерын гол ажлуудын нэг, амжилттэй бизнесийн хөдөлгөгч хүч болох юм. Гэвч манай улсад худалдан авагчийн шийдвэр гаргалтын талаар судалгаа, шинжилгээний ажил түгээмэл биш байна. Судалгааны боловсруулалтаас брэнд болон загварыг эрхэмлэгч худалдан авагчид хар цай, ногоон цай зэрэг ихэнхи цайны төрлүүдэд худалдан авалтаараа тэргүүлсэн байсан бол мөнгийг эрхэмлэгч худалдан авагч ихэнхи цайны төрөлд хамгийн бага худалдан авалтыг хийдэг гэсэн үр дүн гарсан. en_US
dc.subject НИЙСЛЭЛ,ИМПОРТЫН ЦАЙ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ШИЙДВЭР en_US
dc.title НИЙСЛЭЛ ДЭХ ДОТООДЫН БОЛОН ИМПОРТЫН ЦАЙ ХЭРЭГЛЭГЧДИЙН ХУДАЛДАН АВАХ ШИЙДВЭР ГАРГАЛТЫН ХЭВ МАЯГЫН СУДАЛГАА en_US
ife.Диплом.Зөвлөх Б, АЛТАНГЭРЭЛ


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах