СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Ус цэвэршүүлэгч компаний борлуулалтын дараах үйлчилгээний чанар болон сэтгэл ханамжийг тодорхойлох нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Бизнесийн менежмент, Ууганболд
dc.contributor.author Гомбодорж, Буянбат
dc.date.accessioned 2019-06-28T05:11:20Z
dc.date.available 2019-06-28T05:11:20Z
dc.date.issued 2019-06-28
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1512
dc.description.abstract MTIWS компани нь 2007 оны 4 сард солонгос улсын хөрөнгө оруулттай байгуулагдсан. “Korea Electronics Bank Corp” болон “Happy annurie” компаний 27 төрлийн ус цэвэршүүлэгч аппарат болон шүүлтүүрийг борлуулж засвар үйлчилгээ хийдэг. Энэхүү ажлын хүрээнд хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжид хүргэлтийн үйлчилгээний чанар, угсралт суурилуулалтын чанар, засвар үйлчилгээний чанар, дуудлагын үйлчилгээний чанар гэх 4 бүлэг хүчин зүйл нөлөөлнө гэж таамаглал дэвшүүлж, 314 хэрэглэгчийг түүвэртээ хамруулж тохирох шинжилгээнүүдийг хийж, санал зөвөлгөө боловсруулахыг зорилоо en_US
dc.subject ус цэвэршүүлэгч сэтгэл ханамж борлуулалтын дараах үйлчилгээний чанар en_US
dc.title Ус цэвэршүүлэгч компаний борлуулалтын дараах үйлчилгээний чанар болон сэтгэл ханамжийг тодорхойлох нь en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах