dc.contributor.advisor |
Бизнесийн менежмент, Ууганболд |
|
dc.contributor.author |
Гомбодорж, Буянбат |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-28T05:11:20Z |
|
dc.date.available |
2019-06-28T05:11:20Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-28 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1512 |
|
dc.description.abstract |
MTIWS компани нь 2007 оны 4 сард солонгос улсын хөрөнгө оруулттай
байгуулагдсан. “Korea Electronics Bank Corp” болон “Happy annurie” компаний 27 төрлийн
ус цэвэршүүлэгч аппарат болон шүүлтүүрийг борлуулж засвар үйлчилгээ хийдэг. Энэхүү
ажлын хүрээнд хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжид хүргэлтийн үйлчилгээний чанар, угсралт
суурилуулалтын чанар, засвар үйлчилгээний чанар, дуудлагын үйлчилгээний чанар гэх 4
бүлэг хүчин зүйл нөлөөлнө гэж таамаглал дэвшүүлж, 314 хэрэглэгчийг түүвэртээ
хамруулж тохирох шинжилгээнүүдийг хийж, санал зөвөлгөө боловсруулахыг зорилоо |
en_US |
dc.subject |
ус цэвэршүүлэгч сэтгэл ханамж борлуулалтын дараах үйлчилгээний чанар |
en_US |
dc.title |
Ус цэвэршүүлэгч компаний борлуулалтын дараах үйлчилгээний чанар болон сэтгэл ханамжийг тодорхойлох нь |
en_US |