dc.contributor.advisor |
Ч, Энхболд |
|
dc.contributor.author |
Дангаасүрэн, Төгс-Ирээдүй |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-28T01:34:24Z |
|
dc.date.available |
2019-06-28T01:34:24Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-28 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1486 |
|
dc.description.abstract |
1990 оноос өдийг хүртэл буюу 29 жилийн турш бизнесийн салбар хурдацтай хөгжиж байгаа ч дийлэнх Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй компаниуд зах зээлээ тэлэх, гадаад улс оронд өөрсдийн үйл ажиллагаагаа нэвтрүүлэх тал дээр маш олон асуудлуудтай тулгарч байна. Монгол улсад олон улсад өрсөлдөхүйц сайн чанарын, загварлаг хувцас бүтээдэг олон компани болон аж ахуй нэгжүүд байгаа хэдий ч зөвхөн Монгол улс нэн ялангуяа зөвхөн Улаанбаатар хотыг зах зээлийнхээ гол сегмент болгон ажиллаж байна. Олон улсын зах зээлд нэвтрэхэд тулгардаг гол асуудал нь тухайн нэвтрэх гэж буй орондоо өөрсдийн гэсэн дэлгүүр аль эсвэл байгууламж заавал шаардлагатай гэж үздэг тэрхүү үзэл нь компаниудыг хойш нь татдаг. Гэвч 21-р зуунд дан ганц интернетийн тусламжтай Монгол улсаасаа олон улсад өрсөлдөж болох билээ. Иймээс интернетийг ашиглан онлайн худалдааны хамгийн том зах зээл болох Америкийн Нэгдсэн улсын зах зээлд өрсөлдөж чадахуйц загварлаг, чанартай, үнийн хувьд боломжийн бүтээгдэхүүнээр сайн маркетинг болон сайн менежментийн тусламжтай амжилттай нэвтрэх боломжтой гэж таамаглаж байна. Хувцасны зах зээл болон зах зээлийн багтаамжын хувьд, хувцасны зах зэх сүүлийн 100 жил хурдацтай хөгжиж байгаа бөгөөд сүүлийн 5 жил нэн ялангуяа онлайн хувцасны брэнд дэлгүүрүүд хурдацтайгаар хөгжиж байгаа юм. Зах зээлийн багтаамжын хувьд Aмерикийн Нэгдсэн Улс нь хэрэглэгчийн зах зээлээрээ дэлхийд нэгт ордог бөгөөд интернет худалдааны хурдацтай хөгжил, худалдан авалтын 49.3% нь интернетээр хийгддэг, мөн хамгийн том нийлүүлэгч болох Хятад улс нь Монгол улстай хил залгадаг зэргээс авч үзэхэд АНУ-ын зах зээлд интернет худалдаагаар амжилттай ажиллаж чадна гэж таамаглаж байгаа учраас энэхүү сэдвийг сонгон судалж байн |
en_US |
dc.subject |
Онлайн худалдаа, ecommerce, бизнес төлөвлөгөө |
en_US |
dc.title |
93 / / Kidult брэндийг Америкийн Нэгдсэн Улсын зах зээлд нэвтрүүлэх арга замууд (Ecommerce-ийн жишээн дээр) |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340100 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|