dc.contributor.advisor |
Б, Ганшагай |
|
dc.contributor.author |
Нямцэрэн, МӨНХЖИН |
|
dc.date.accessioned |
2019-06-27T06:18:54Z |
|
dc.date.available |
2019-06-27T06:18:54Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-27 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1440 |
|
dc.description.abstract |
Энэхүү бакалаврын зэрэг горилсон судалгааны ажлаар загас, загасан
бүтээгдэхүүний хэрэглэгчийн судалгаа болон тохирох маркетингийн төлөвлөлтийг хийж
гүйцэтгэсэн. Хэрэглэгчийн судалгааны боловсруулалтыг SPSS 23 программ ашиглан үр
дүнг гаргасан ба маркетингийн төлөвлөлтийг уламжлалт болон сошиал медиа гэсэн хоёр
төрлөөр төлөвлөсөн болно. |
en_US |
dc.subject |
загас, загасан бүтээгдэхүүн, маркетинг, төлөвлөгөө, хэрэглэгчийн судалгаа, SPSS 23, AIDA загвар |
en_US |
dc.title |
МОНГОЛЫН ЗАХ ЗЭЭЛД ЗАГАС, ЗАГАСАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЭВТРҮҮЛЭХ МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
D380105 |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340500 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|