dc.contributor.advisor |
Б, Ганшагай |
|
dc.contributor.author |
Дэмэдбал, Нарангуа |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-15T06:50:09Z |
|
dc.date.available |
2019-04-15T06:50:09Z |
|
dc.date.issued |
2019-04-15 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1259 |
|
dc.description.abstract |
Энэхүү дипломын ажил нь “Мандал” аялал жуулчлалын компанийн аяллын борлуулалтын тоог өсгөх зорилготой хийгдсэн маркетингийн төлөвлөгөө юм. Сонгон судалж буй компанийн хувьд Монголын аялал жуулчлалын зах зээлд 20-н жил тогтвортой үйл ажиллагаа явуулж байгаа тур оператор бөгөөд гадаадын жуулчдыг хүлээн авч ажилладаг байгууллага билээ. Тус компанийн зорилтот зах зээл болох Франц улсад төвлөрсөн бусад өрсөлдөгч компаниудын тоо олширсоор ижил төрлийн аяллууд болон бусдаас ялгарах онцлог бага болсон байна. Мандал компани нь нарийн тодорхойлсон маркетингийн төлөвлөгөөг жил болгон шинэчлэн байгуулдаггүй учраас миний зүгээс зорилтот хэрэглэгчдэд нь тохирсон маркетингийн төлөвлөгөөг байгуулан хүлээлгэж өгөх юм.
Оновчтой төлөвлөгөөг байгуулахын тулд хамгийн түрүүнд тус компаниар үйлчлүүлэгсэд болон Францын аялагчдаас аяллын зан төлөвийн судалгаа авсан юм. Тус судалгаагаар дамжуулан Мандал компанийн зах зээлдээ санал болгож бүй одоогийн үйлчилгээний сонголт болон үнэ тарифт жуулчид сэтгэл хангалуун байгаа эсэх тодрон гарах ба мөн хамгийн чухал мэдээлэл болох үйлчлүүлэгсдийн зан төлөвийг бид тодорхой харах байгаа.
Энэхүү маркетингийн оновчтой шийдэл, сувгууд бүхий төлөвлөгөөг бэлтгэсний үр дүнд Мандал компанийг бусад өрсөлдөгчөөсөө ялгарах давуу талыг илүү тодорхой болгож, гадаадаас авах аяллын борлуулалтыг нэмэгдүүлэх м, эцсийн үр дүнд Монгол улсын аялал жуулчлалын салбарт хувь нэмэр оруулах шаардлага бий болсон тул уг ажлыг гүйцэтгэж байна. |
en_US |
dc.subject |
аялал жуулчлал, маркетингийн төлөвлөгөө, тур оператор |
en_US |
dc.title |
“МАНДАЛ” АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН КОМПАНИЙН МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
D380105 |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340500 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|