dc.contributor.advisor |
Б, Цогтбаяр |
|
dc.contributor.author |
Самбуу, Буянхишиг |
|
dc.date.accessioned |
2019-04-04T05:57:09Z |
|
dc.date.available |
2019-04-04T05:57:09Z |
|
dc.date.issued |
2019-04-04 |
|
dc.identifier |
Бакалавр |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1258 |
|
dc.description.abstract |
Аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүний нэр төрлийг нэмэх зорилгоор Монголын зарим жуулчны баазуудыг судалж жуулчдад зориулсан нэмэлт бүтээгдэхүүнийг санал болгоно. Аялал жуулчлалын салбар дахь хариуцлагатай байдлыг хангах чухал асуудал бол аялал жуулчлалын тогтвортой байдал юм. Тогтвортой байдлыг нөхцөлдүүлэгч үндсэн чиглэл нь нийгэм, соёл, эдийн засаг, байгаль орчны асуудлуудыг хамрах бөгөөд тогтвортой аялал жуулчлалын зорилгыг хангахад оролцогч талуудын хамтын ажиллагаа, харилцан дэмжлэг чухал нөлөө үзүүлдэг. Тогтвортой аялал жуулчлалын хөгжлийг аялал жуулчлалын маркетингийн үйл ажиллагаагаар дэмжих, өөрөөр хэлбэл жуулчны баазын нэмэлт бүтээгдэхүүнд өчүүхэн ч гэсэн нэмэр болох шинэлэг бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг жуулчны баазад санал болгох ач холбогдлыг энэхүү судалгааны ажлын хүрээнд судлав. |
en_US |
dc.subject |
1.1.2 Тогтвортой аялал жуулчлалыг хөгжүүлэхэд төр, хувийн хэвшил, орон нутгийн иргэдийн оролцоо |
en_US |
dc.subject |
Аялал жуулчлалын нэгдсэн судалгаа |
en_US |
dc.subject |
Бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт |
en_US |
dc.subject |
Маркетингийн стратеги |
en_US |
dc.subject |
1.2 Жуулчны баазын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний тухай ойлголт |
en_US |
dc.subject |
1.2.2 Жуулчны баазын бүтээгдэхүүн үйлчилгээний бүтэц |
en_US |
dc.subject |
Судалгаа |
en_US |
dc.subject |
Аялал жуулчлалын үйлчилгээ |
en_US |
dc.title |
Жуулчны баазын нэмэлт бүтээгдэхүүнийг нэмэгдүүлэх боломжийн судалгаа |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
D340100 |
|
ife.Зэрэг |
Бакалавр |
|
ife.Диплом.Зөвлөх |
Б, Цогтбаяр |
|