dc.contributor.advisor |
С, Сайн-Од |
|
dc.contributor.author |
Гэндэн, Амарбаясгалан |
|
dc.date.accessioned |
2019-03-12T11:13:00Z |
|
dc.date.available |
2019-03-12T11:13:00Z |
|
dc.date.issued |
2019-03-12 |
|
dc.identifier |
Мастер |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1229 |
|
dc.description.abstract |
Үйлчилгээний чанар сайн бол хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн
түвшин сайн байдаг. Иймд хөрөнгийн байгууллагын хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг
судлахын тулд үйлчилгээний чанарыг хэмжих хэрэгтэй гэж үзсэн бөгөөд
А.Парасураман, Валери Зэйтамл, Леонард Берри нарын үйлчилгээний
чанарыг хэмжих SERVQUAL аргыг ашиглан ХМК-ын үйлчилгээий чанарыг хэмжиж,
судалгааны үр дүнд шинжилгээ хийж, ХМК-уудад үйлчилгээний чанарыг сайжруулж,
хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг бий болгох зөвлөмж боловсруулсан. |
en_US |
dc.subject |
хөрөнгийн менежмент, компанийн харилцагч, сэтгэл ханамж, судалгаа |
en_US |
dc.title |
Хөрөнгийн менежментийн компаниудын харилцагч нарын сэтгэл ханамжид нөлөөлөх хүчин зүйлийн судалгаа |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
E340100 |
|
ife.Зэрэг |
Мастер |
|