dc.description.abstract |
Товч танилцуулга: Энэхүү судалгааны зорилго нь эрэгтэй болон эмэгтэй хүмүүсийн төлөвлөгөөгүй худалдан авалтын зан төлөвийг судалсан ба судалгаа хийхдээ сэтгэл хөдлөлийн 3 бүрэлдэхүүн хэсгүүд болох худалдаж авахаас өөр аргагүй байдалд орох, сэтгэл санаагаа удирдах, худалдан авалтын эерэг сэтгэлийн хөдөлгөөн мөн танин мэдэхүйн учир шалтгааны төлөвлөгдөөгүй худалдан авалт, танин мэдэхүйн шйидвэр гаргалт, ирээдүйгээ тооцоолохгүй байх байдал гэсэн 6 хүчин зүйлүүдээр хүйсийн ялгаан дээр судалсан.
Түлхүүр үгс: Хэрэглэгчийн төлөвлөгөөгүй худалдан авалтын зан төлөв, сэтгэл хөдлөлийн бүрэлдэхүүн хэсэг, танин мэдэхүйн бүрэлдэхүүн хэсэг |
en_US |