СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Төлөвлөгөөгүй худалдан авалтын зан төлөв ба хүйсийн ялгаатай байдал

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Бизнесийн менежмент, Т.Ууганболд
dc.contributor.author Ганбаатар, Болормаа
dc.date.accessioned 2019-02-01T10:26:11Z
dc.date.available 2019-02-01T10:26:11Z
dc.date.issued 2019-02-01
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1158
dc.description.abstract Товч танилцуулга: Энэхүү судалгааны зорилго нь эрэгтэй болон эмэгтэй хүмүүсийн төлөвлөгөөгүй худалдан авалтын зан төлөвийг судалсан ба судалгаа хийхдээ сэтгэл хөдлөлийн 3 бүрэлдэхүүн хэсгүүд болох худалдаж авахаас өөр аргагүй байдалд орох, сэтгэл санаагаа удирдах, худалдан авалтын эерэг сэтгэлийн хөдөлгөөн мөн танин мэдэхүйн учир шалтгааны төлөвлөгдөөгүй худалдан авалт, танин мэдэхүйн шйидвэр гаргалт, ирээдүйгээ тооцоолохгүй байх байдал гэсэн 6 хүчин зүйлүүдээр хүйсийн ялгаан дээр судалсан. Түлхүүр үгс: Хэрэглэгчийн төлөвлөгөөгүй худалдан авалтын зан төлөв, сэтгэл хөдлөлийн бүрэлдэхүүн хэсэг, танин мэдэхүйн бүрэлдэхүүн хэсэг en_US
dc.subject Төлөвлөгөөгүй худаладн авалтын зан төлөв en_US
dc.title Төлөвлөгөөгүй худалдан авалтын зан төлөв ба хүйсийн ялгаатай байдал en_US
ife.Диплом.Зөвлөх Г, Нарантунгалаг


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах