СЭЗИС - Бүтээлийн сан
Зочид буудлын үйлчилгээний ажилтны сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх арга замыг тодорхолсон нь
Нэвтрэх
Нүүр хуудас
→
Эрдмийн ажил
→
Дипломын ажил
→
Бакалаврын зэрэг горилсон дипломын ажил
→
Бизнесийн удирдлагын бакалаврын диплом
→
Бизнесийн удирдлага
→
Бүтээлийг харах
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Зочид буудлын үйлчилгээний ажилтны сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх арга замыг тодорхолсон нь
Батжаргал, Номинзул
URI:
http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1013
Огноо:
2018-08-31
Хураангуй:
Шангри-Ла Улаанбаатар Зочид Буудлын менежерийн түвшиний ажилтны сэтгэл ханамж болон тогтвортой байдлыг бий болгох арга зүйг судалж, менежерүүдийн ажлын сэтгэл ханамжийг судлан тогтвортой ажилтан бий болгох арга замыг хайж судлах болно.
Дэлгэрэнгүй мэдээллийг харах
Энэ бүтээлд байгаа файлууд
Нэр:
1814.pdf
Хэмжээ:
1.175Mb
Формат:
PDF
Харах/
Нээх
Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.
Бизнесийн удирдлага
Хайлт
Хайлт
Энэ бүрдэл
Дэлгэрэнгүй хайлт
Харах
Мэдээллийн сан
Бүлэг болон бүрдлүүд
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Энэ бүлэг
Огноогоор
Зохиогч
Гарчиг
Сэдэв
Миний хаяг
Нэвтрэх
Бүртгүүлэх